روزبه‌روز تعداد وبلاگ‌هایی که "تازه‌های بیان" معرفی می‌کنه داره بیشتر میشه. تا اینجا یا بعضی از وبلاگ‌ها رو که خودم می‌پسندیدم و مطالبشونو دوس داشتم معرفی می‌کردم و یا اینکه نویسنده‌هاشون ازم می‌خواستن که مطلب معرفی‌شونو پست کنم. سلیقه من در انتخاب وبلاگ‌ها ممکنه با سلیقه شما که از "تازه‌های بیان" بازدید می‌کنین و مطالبشو می‌خونین تفاوت داشته باشه. به همین خاطر فکر کردم که در انتخاب وبلاگ‌ها باید سلیقه شما که داری این مطلب را می‌خونی را هم باید در نظر بگیرم.

حالا از شما می‌خوام به من کمک کنید. حتما شما وبلاگ‌هایی می‌شناسین که عالی هستن. اگر فکر می‌کنین جای اون وبلاگ‌ها اینجا یعنی در وبلاگ "تازه‌های بیان" خالی هست اونها را به من معرفی کنین تا در اولین فرصت براشون مطلب بنویسم. اگر دوست داشتین وبلاگ معرفی کنین زیر همین مطلب در بخش نظرات، لینک وبلاگ را برام بفرستین.

اگر خودتون مطلب داشتین یا علاقه‌مند بودین برای معرفی وبلاگ‌ها مطلب بنویسین، می‌تونین با آدرس ایمیل mag.blog2020@gmail.com هم ارتباط برقرار کنین.

راستی همین جا این نکته را هم بگم. بعضی از دوستان خواسته بودن که وبلاگشون معرفی بشه، اما من هنوز نرسیدم مطلب معرفی‌ وبلاگ‌شونو پست کنم. هر دوست و عزیر وبلاگ‌نویسی که خواسته باشه وبلاگشو معرفی کنیم، دیر یا زود مطلبش را پست می‌کنیم. نگران نباشین. البته اگر لطف می‌کردین و کنار درخواست برای معرفی چند خطی، یا حداکثر دو پاراگراف در مورد وبلاگتون محتوی و متن هم می‌فرستادین مطمئنا این کار را زودتر می‌تونستم انجام بدم.

به‌علاوه، عکس مناسب هم باید برای هر وبلاگ بگذاریم که اون خودش داستان دیگری دارد. امیدوارم از وبلاگ "تازه‌های بیان" راضی باشین، همچنان دنبالش کنین و برای بهتر شدنش هر پیشنهاد و انتقادی دارین با من در میان بذارین.

پس فراموش نکنید؛

این متن توسط نویسنده وبلاگ "تازه‌های بیان" تهیه و منتشر شده است. هر گونه بازنشر مطالب این سایت بدون اجازه نویسنده مجاز نیست.