از روزی که در بلاگ تازه‌‌های بیان معرفی وبلاگ‌ها رو شروع کردم سعی کردم این کار را ماشینی انجام ندم تا بتونیم یک مجموعه‌ای از خوب‌ها را کنار هم داشته باشیم و از خوندن نوشته‌های آنها لذت ببریم و محتوای ناب و دست‌اول کلی وبلاگ خوب رو در اختیار داشته باشیم.

از طرفی با وسواس خاص خودم سعی کردم تمام مطالب پست‌های تازه‌های بیان نوشته‌های خودم باشند. بنابراین، برای اینکه زمان‌بر بودن معرفی وبلاگ‌ها جبران بشه در این پست دائمی وبلاگ‌ها را به صورت اولیه معرفی می کنم.

امیدوارم در این راه دوستان و همکاران بیانی همراهی داشته باشیم که در تهیه مطلب معرفی وبلاگ‌های زیر در قالب مطالب "مهمان‌نوشت" به سایت تازه‌های بیان کمک کنند.

وبلاگ‌های مورد نظر برای معرفی:

آسوکا

http://asooka.blog.ir

لبخندهای عمیق

http://shabnamvar.blog.ir /

نای دل

http://nayedel255.blog.ir

جواب تمامی انشا های پایه های هفتم ،هشتم، نهم

http://javabeenshahaiepaiehaihaftomha.blog.ir

دوازدهم انسانی‌ها

http://davazdahomensaniha.blog.ir

ذهن مثبت

http://think-positive.blog.ir 

روزمرگی‌های دختری از جنس باد

http://faziinevis.blog.ir

محجبه

http://mohajabe.blog.ir

یادداشت‌های یک پسر

http://yaddasht1.blog.ir

ماه و ماهی

http://roshana990.blog.ir/

جای وبلاگ شما در تازه‌‌های بیان خالی است. اگر وبلاگ شما در لیست بالا ثبت نشده در بخش بیان نظرات پیام بدین.

وبلاگ‌های تازه:

تعداد دیگری از وبلاگ‌ها هم هستند که بررسی شدند اما به جمع‌بندی قطعی برای معرفی آنها نرسیدیم. این وبلاگ‌ها در آینده باز هم بررسی خواهند شد و شاید در فرصتی دیگر به جمع‌بندی نهایی برای معرفی آنها رسیدیم.

 پی‌نوشت‌ها:

* وبلاگ‌هایی که به تازگی راه افتادن را فعلا فقط در این صفحه لیست می کنیم. وبلاگ‌های جدید برای معرفی در سایت تازه‌های بیان کمی صبور باشند. ما باید مطمئن بشیم که وبلاگ‌شون را می‌خوان فعال نگه دارند. متاسفانه برخی از دوستان کم‌لطفی کردند و وبلاگشون را بعد از معرفی در سایت تازه‌های بیان حذف کردند. به همین خاطر اگر تازه وبلاگ راه انداختین، بایستی با انتشار محتوای خوب و دست‌اول و فعال نگه‌داشتن وبلاگتون نشان بدید که قصد دارید وبلاگ‌تون را حفظ کنید.

** وبلاگ‌هایی که محتوای خودشان را از جاهای دیگر کپی می‌کنند بدون اینکه به منبع اشاره کنند را نمی‌تونیم در سایت تازه‌های بیان معرفی کنیم.

*** از معرفی وبلاگ‌هایی که در محتوای آنها مطالب نژادپرستانه، قوم‌گرایانه، توهین‌آمیز، الفاظ رکیک و ناپسند و غیراخلاقی منتشر شده باشد، معذوریم.

این متن توسط تیم تولید محتوای وبلاگ "تازه‌های بیان" تهیه و منتشر شده است. هر گونه بازنشر مطالب این سایت بدون اجازه نویسنده مجاز نیست.