از این ماه تصمیم گرفتیم مطالب خواندنی وبلاگ ها را نیز معرفی کنیم. به همین منظور این مطالب را در اینجا منتشر کردیم و در ماه‌های آینده نیز این کار را ادامه خواهیم داد:
  1. ساده ، پر از عشق ، دلنشین از بلاگ دلنوشته
  2. تفاوتِ کوچکِ جالبِ طبیعی از بلاگ سه نقطه های دل لیمو...!
  3. قبله تویی از بلاگ دختری از نسل حوا
  4. اینفوگرافی/ازدواج موفق از بلاگ محجبه
  5. نویسنده باید جا افتاده باشد از بلاگ خودآموز نویسندگی
  6. زنگ باران به صدا می‌آید... از بلاگ حریری به رنگ آبان
  7. دَم عقده گشا...! از بلاگ الرقیم
  8. رشد در عبور دادن است. از بلاگ سرای حلمی
  9. شما بودید عاشقش نمی‌شدید؟ از بلاگ آسوکا

این مطالب شامل محتوا وبلاگ‌هایی در موضوعات مختلف است. بدیهی است با توجه به ایام تقویمی برخی از آنها جنبه مناسبتی دارند. شما را دعوت به مطالعه این مطالب می‌کنیم. همچنین می‌توانید در زیر همین مطلب عالی‌ترین پست ها و مطالبی را که اخیرا در وبلاگ‌ها مطالعه کردید در بخش بیان نظرات به ما معرفی کنید.

در ماه‌های آینده نیز گزیده مطالب خواندنی را از دیدگاه تیم تولید محتوای تازه‌های بیان معرفی خواهیم کرد. قطعا مطالب دست اول و خواندنی بسیاری بیشتری در بلاگستان منتشر می‌شود، بنابراین در ماه‌های آینده تعداد مطالب بیشتری را معرفی خواهیم کرد. البته ممکن است سلیقه شما مخاطبان عزیز برخی مطالب را نپسندد. در این صورت تنها، آگاهی از نظرات مفید و انتقادات سازنده شما خواهد بود که ما را در انتخاب مطالب مفیدتر یاری خواهد کرد.

این متن توسط تیم تولید محتوای وبلاگ "تازه‌های بیان" تهیه و منتشر شده است. هر گونه بازنشر مطالب این سایت بدون اجازه نویسنده مجاز نیست.