محتوا روزبه‌روز تعریف گسترده‌تری به‌خود می‌گیرد. به‌کاربردن واژگانی چون متن، صوت، تصویر، فیلم و ترکیب آنها ساده‌ترین روش برای طبقه‌بندی محتوا است. بیشتر محتواها به هر شکلی که باشند یکبارمصرف هستند. خیلی از محتواها سفارشی تهیه می‌شوند. در این بین محتواهای کمی یافت می‌شوند که ویرایش شوند و آنقدر بهبود یابند که مفهوم موردنظر نگارنده را به بهترین شکل ممکن به مخاطب آن نوشتار برساند. محتوایی که از اساس برای این باشد که دائما خوانده شود و اصلاح شود تا هدف نویسنده یا تهیه کننده‌ را برآورده کند. در فضای مجازی که سرقت محتوا- خواه سارق محتوا به عمل خود واقف باشد و خواه از مسائل اخلاقی و حقوقی کار ناپسند خود آگاه نباشد- همچون یک بیماری مسری شایع است؛ بنده به‌عنوان نویسنده مطلب حاضر بر آن شدم تا روشی نو (تا جایی که اطلاع داریم) در پیش بگیرم و ایده‌های اولیه و افکار ساده را به رشته تحریر در بیاورم و آنها را بهبود بدهم. هرچند چشم‌انداز این کار را نمی‌توانم به‌طور دقیق ترسیم کنم، با این وجود این مزیت را دارد که افکار خود را به جای محبوس‌کردن در ذهن به صورت نوشته درمی‌آورم. امیدوارم کسانی باشند که این نوشته‌ها را بخوانند و بیش از آن امیدوارم مخاطبان آینده این نوشته‌ها حوصله کافی داشته باشند تا نظرات‌شان را ارائه دهند و در بهبود این نوشته‌ها به نویسنده آنها کمک کنند.

ما در بلاگ تازه‌های بیان منتظر مطالب معرفی وبلاگ شما نویسندگان هستیم. برای مشاهده روش معرفی وبلاگ این لینک را مطالعه کنید.

این متن توسط نویسنده وبلاگ "تازه‌های بیان" تهیه و منتشر شده است. هر گونه بازنشر مطالب این سایت بدون اجازه نویسنده مجاز نیست.