درباره تازه‌های بیان

کار اصلی ما تهیه و تولید محتوا است. علاوه بر این، در "تازه‌های بیان" به‌دنبال معرفی وبلاگ‌های خاص، معرفی کتاب‌های فاخر و وب‌سایت‌های اینترنتی هستیم.

پیشنهاد ویژه یعنی چه؟

ما وبلاگ‌ها را می‌یابیم، مطالب و محتوای آنها مطالعه می‌کنیم و برخی وبلاگ‌ها را گلچین می‌کنیم. چون علاقه داریم نوشته‌های ناب و دست اول را بخوانیم و مخاطبان خود را هم به خواندن آن مطالب تشویق کنیم؛ پس برخی وبلاگ‌ها را به صورت ویژه پیشنهاد می‌کنیم. ما برای خواندن محتوای ناب و دست اول وبلاگ‌نویسان بیان ارزش بالایی قائل هستیم، پس سعی می‌کنیم در معرفی وبلاگ‌ها ماشینی عمل نکنیم.

شاید بعضی وبلاگ‌ها معرفی شوند و پس از مدتی از صفحه اصلی و حتی صفحات فرعی وبلاگ "تازه های بیان" کنار گذاشته شوند. دلیل آن هم ساده و روشن است؛ وبلاگی که کنار گذاشته می‌شود ممکن است محتوای ارزشمندی در خود نداشته باشد یا اینکه مورد پسند کاربران از جمله مخاطبان تازه‌های بیان نباشد.


دوست داریم تک‌بعدی یا تک‌سلیقه‌ای نباشیم!

ما به سلیقه مخاطبان خود احترام می‌گذاریم. بسیاری از وبلاگ‌ها به پیشنهاد کاربران و بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند. بنابراین، مانعی برای معرفی وبلاگ‌های خوب در سایر سرویس‌‌های وبلاگ‌نویسی وجود ندارد، هرچند که تمرکز اصلی ما بر وبلاگ‌های بیانی است.


معرفی کدام وبلاگ‌ها شایسته نیست؟

وبلاگ هایی که در آنها مطالب نژادپرستانه، توهین آمیز، الفاظ رکیک و ناپسند وجود داشته باشد به هیچ عنوان توسط تیم تولید محتوای "تازه‌های بیان" حتی دنبال نخواهند شد، چه برسد به اینکه معرفی شوند.

وبلاگ هایی که اقدام به شایعه‌پراکنی کنند و محتوای کذب نشر دهند نیز در صورت شناسایی معرفی نخواهند شد و اگر هم قبلا معرفی شده باشند به تدریج یا به صورت آنی از وبلاگ تازه‌های بیان کنار گذاشته می‌شوند. به‌تدریج از این بابت که شاید نویسنده آن وبلاگ تغییر رویه دهد و محتوای وبلاگ خود را بهبود ببخشد.


مطالب و پست‌های تازه‌های بیان

محتوای اصیل برای تازه‌های بیان ارزشمند است. به همین خاطر هیچ کدام از پست‌های کاربران دیگر را رونویسی یا کپی نمی‌کنیم و در مقابل مایل نیستم که بدون اطلاع و مجوز ما، محتوای تولیدشده توسط "تیم تولید محتوای تازه‌های بیان" در جایی دیگر بازنشر شود. تمام مطالب و محتوای "تازه‌های بیان" اصیل هستند.


مهمان نوشت...

علاقه‌مند به انتشار مطالب مخاطبان خود به‌عنوان نویسنده مهمان هستیم و از جذب نویسنده مهمان برای تازه‌های بیان نیز استقبال می‌کنیم.


مستقل هستیم!

سایت "تازه‌های بیان" هیچ وابستگی سازمانی با شرکت بیان ندارد. افزون بر این، تیم ما به هیچ نهاد یا سازمان دیگری نیز وابسته نیست.